22 Ekim 2012 Pazartesi

Paris Hilton - Passport South Beach

Bu gidişle blog oje ve parfüm blog'u olacak ama dudağımdaki uçuk(lar) 1 buçuk haftadır geçmediği için makyaj fotoğrafı ya da ruj swatch'ları koyamıyorum. Şimdilik böyle idare edeceğiz :)

Hangi parfümümü yazsam diye düşünürken, şu sıralar berbat bir reklamla ve o reklamdan aldığı servetle adından söz ettiren Paris Hilton'ın South Beach parfümünde karar kıldım. 
Celebrity parfümlerinden Jennifer Lopez'inkilere bayılıyorum. Paris Hilton'ın "Passport" serisini de J.Lo parfümleri kadar olmasa da, gayet başarılı buldum.


Paris Hilton'ın birçok parfümü var, Passport serisi ise 3 parfümden oluşuyor. Passport Paris, Passport Tokyo ve Passport South Beach.

Notaları ilgimi çektiği için South Beach'te karar kıldım, ancak diğer 2 parfüm Türkiye'de bulunurken, bunu internette bulamadım birkaç ay önce. Yurtdışına dil kursuna giden arkadaşımın evine postalattım ben de. Parfümlerime kavuşmama 1-2 gün kalmışken, tesadüfen Douglas'a girdim ve Passport serisini promosyon sepetinde indirimde gördüm! 30 ml'likler 20 liraydı. South Beach'i sıkar sıkmaz pişman oldum, zira bildiğin "bal" kokuyordu. Baldan nefret ederim. 
Notalarına bakıp beğenmediğim Passport Paris ise şahaneydi, keşke onu alsaymışım dedim.

Ancak mucizevi bir şekilde, yarım saat - 1 saat sonra South Beach'in notaları tamamen değişti ve o ağır bal kokusundan eser kalmadı. Hafif ve hoş bir çiçek kokusu kaldı geriye.
Birçok parfümüm var ama üst notasıyla alt notası tamamen değişik bir parfümü de ilk kez görüyorum. Pişman olduğuma pişman oldum desem yeridir :)

NOTALARI:
Lotus, frezya, şeftali, yasemin, kadife çiçeği, sandal ağacı, misk

Fragrantica'da nektarin baskın nota olarak görülüyor -ona kandım biraz da- ancak alakası yok. Karışık çiçek kokusu baskın. Meyve notaları hissedilmiyor bile. Kalıcılığı ise fena değil.

Şu sıralar Misspera'dan veya (hala varsa) Douglas'tan alabilirsiniz. 


8 yorum:

  1. Paris Hiltonun en basarılı işi bence parfüm :)

    bu arada süper bir çekiliş yapıyorum bir ugra istersen :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kendisinin başarılı olduğu tek iş parfüm :)
      birkaç güne yeni bi çekiliş yazısı yazdığımda katılayım, hediyeler süper :)

      Sil
  2. Hiç denemedim , merak ettim ;-)

    YanıtlaSil
  3. ben de merak ediyorum denemek lazım, takibindeyim canım bana da gel :)
    ozgecee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. yazlık bir koku gibi, ben de görürsem deneyeceğim.

    darkbluekitty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Tokyosunuda denedin mi acaba? Alıp bu seriden bir tane alıp almamakta çok kararsızım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis