1 Kasım 2012 Perşembe

Avène Cleanance Yüz Temizleme Jeli

Sabah bu jelle yüzümü yıkarken jelin bitmek üzere olduğunu farkettim ve bir an önce yazısını yazayım dedim :)

Yüzüm yağlı olduğundan, yüzümü her gün yağdan arındırmam gerekiyor, yoksa kendimi çok rahatsız hissediyorum. Şimdiye kadar birçok markanın yüz yıkama ürünlerini kullandım, ancak hiçbirinden bu kadar memnun kalmadım.

 Şişenin dolu hali ve bitirmiş olduğumuz hali böyle :)

Jelin kokusu biraz garip ama jel o kadar etkili ki, o koku sizi rahatsız etmiyor. Yüzünüzü hafifçe ıslatıp jeli sürüp ardından köpürtmeniz, sonra yıkamanız gerekiyor. Köpürtmezseniz bir işe yaramıyor. 
Bu jeli kullandıktan sonra resmen yüzümün rengi açılıyor, hatta böyle düşünen tek kişi de ben değilim. Bir keresinde yüzümü yıkadıktan hemen sonra beni gören bir arkadaşım "senin yüzüne ne olmuş, rengi açılmış sanki" dedi, yüzümü yıkadığımdan habersiz olarak :)

İçeriği de şu şekilde:

Oldukça da "bereketli". 2 kişi, ağustostan beri - yani 3 aydır- kullanıyoruz, yeni yeni dibi geldi. Sabun ve paraben içermiyor. Yağlı ve akneye meyilli ciltlere kesinlikle tavsiye ediyorum!


7 yorum:

  1. Iskocyada varmidir acaba, hemen aramaya koyuluyorum :))
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  2. Canım bir türlü karar veremediğim bir konu daha aydınlandı , çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Benimde bayılarak kullandığım bir yüz temizleme jeli. İçeriğinde bulunan termal su ile cildimi temizlerken oldukça rahatlatıyor. :)

    YanıtlaSil
  4. aslında yıkama jelinizin o kadar da köpürmesine gerek yok. Eğer yıkadıktan sonra da yüz renginiz açılıyorsa jelinizi değiştirmeyi düşünmelisiniz. Ben de eskiden sizin gibi düşünüyordum fakat Reddit'te denk geldim. şu an o linki bulamıyorum fakat skincareaddiction adlı subredditte eğer yüzü ürünle yıkarken köpürme, yıkadıktan sonra yüz renginin açılması, yüzün çok sıkı hissetmesi gibi durumlar oluyorsa ürün cildinize uygun değildir. aklınızda olsun. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç aklıma gelmemişti, bu konuyu araştıracağım. Bilgilendirme için teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis