17 Ekim 2012 Çarşamba

Golden Rose Rich Color 15 vs. Rimmel London 420 Aqua Blue

Rimmel London'ın Aqua Blue'su favori ojelerimden biri. Geçenlerde bir arkadaşım Golden Rose'un yeni çıkan -muhteşem- Rich Color serisinden 15 numaralı ojeyi hediye etti bana. Şişeyi ilk gördüğümde "aaa, aqua blue bu!" dedim. Golden Rose ojeyi daha yeni sürme fırsatım oldu ve gördüm ki, aslında o kadar da benzer değillermiş :) 

Gördüğünüz gibi, Golden Rose oje Rimmel'inkinin yanında biraz soluk kalıyor. Bir de, Golden Rose'un ojesi şişede 15 numara yazarken, internetteki görsellerinde 16 numara yazıyor. Şişeyi baz aldım ben de ;)
 


Golden Rose, Rich Color oje serisiyle süper bir atılım yapmış. Hem fırçaları kalın, hem rengini tek sürüşte veriyor hem de uzun süre dayanıyor. Rimmel'in ojelerine bayılıyordum, ancak bu iki ojeyi karşılaştırdıktan sonra, Golden Rose'un ojeleri daha ağır bastı :)








Dayanıklıklık açısından neredeyse aynılar. Belki Golden Rose -Hakan Akkaya deyimiyle :p- "bi tık" önde :)

Şu renklerin tatlılığına bakın :) Hepsi benim olmalı!


Rimmel'in ojelerini Watsons'larda bulabilsek de, Golden Rose'un yeni Rich Color serisini bulamıyorum ben. Belki de benim gittiğim yerlerde yok. Gören, duyan var mı?


6 yorum:

  1. Golden Rose un kendi mağazaları var bazı avm lerde . Ama watsons mağazasında bende dikkat etmedim.

    YanıtlaSil
  2. inanmıyorum çok güzelmiş, fırçasını kalın yapması süper olmuş :) golden rose mağazalarında vardır kesin :)

    YanıtlaSil
  3. renkler çok güzelmiş. Bu arada blogumda ödülün var,alman için beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. rimmel london ın ojesini denemedim hiç ama göz kalemi ve rimeli şahaneeee canım ya acayip memnunum :)

    YanıtlaSil
  5. Rimmel'in en sevdiğim ojesı fakat Golden rose bu yaz muhtesem renkler cıkardı ve oje'de favorim artık golden rose. Bu seriden elimde altı tane oje var hepsi birbirinden güzel herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Rimmel'in fırçasına bayılıyorum:) Renklerine de sanırım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis