2 Temmuz 2013 Salı

Lancôme Hydra Zen Neurocalm Krem

Normalde Lancôme'a karşı bir önyargım var, ürünlerinin çoğunu pek beğenmiyorum. Fondöteninden nemlendiricisine, köpüğüne kadar sadece Lancôme ürünlerini kullanan bir arkadaşımı ziyarete gittiğimde bu kremle tanıştım ve hastası oldum! 1 hafta boyunca kızın kremini sömürdüm, sonra fiyatı yüzünden kendime almakta kararsız kaldım ama hediye çekleriyle birlikte uygun fiyata geldi, Evoria'dan kaptım hemen.

Aldığım kozmetik ürünlerinin son kullanma tarihlerini checkcosmetic.net'ten kontrol ederim çoğunlukla ve bu kremin daha Mart 2013'te üretildiğini gördüm. Hiç bu kadar "taze" kozmetik ürünüm olmamıştı :)

Hydra Zen serisinde 6 ürün var, bu ürüne benzer kutuda 3 ürün var. O benzer 3 ürün;
- Hydra Zen Neurocalm SPF 15 - Her cilt tipine uygun. (Bendeki bu)
- Hydra Zen Neurocalm Special Peaux Sechess - Kuru ciltler için
- Hydra Zen Neurocalm PN - Her cilt tipine uygun

Arkadaşımın cildi kuru, benimki ise karmadan yağlıya dönük. İkimiz de bu ürünü rahatlıkla kullanabiliyoruz.
Yağlı cildimi daha da yağlandırmıyor, aksine yağlanmasını azaltıyor bu krem. Kokusu harika. Cilt tarafından kısa sürede emiliyor, yağlı bir his bırakmıyor. Bu kremi sürdükten sonra mis gibi kokuyorsunuz saatlerce. 15 SPF'i olması sayesinde, güneş kremi sürmeye üşenip, yüzüme direkt bunu sürüp çıktığım oluyor.



Ürün açıklamasında yazdığı gibi, cildimi rahatlatıyor. Nemlendirmesi de oldukça iyi.

50 ml'lik krem 120 lira civarına satılıyor. Fiyatı biraz yüksek ama indirim çeki vs. bulursanız almanızı tavsiye ederim.

3 yorum:

  1. bu ürünü bende kullandım ve memnun kalmadım. Cildim karmadan yağlıya dönük ve cildim bu kremi emmedi üzerinde yağlı ve yapış his bıraktı. Senin beğendiğine sevindim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya. benim cildim de karmadan yağlıya dönük ama hemencecik emiyor kremi :)

      Sil
  2. görümcemin cildi karmaydı. o çok sevmişti bu kremi. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis