11 Temmuz 2013 Perşembe

Erkek Gözünden: Vichy Capital de Soleil SPF 50 + Cilt Bakım Seti

Sevgili arkadaşım Onur, şu sıralar eczanelerde sık sık rastladığımız Vichy'nin güneş kremi ve cilt bakım setini kullandı ve yorumlarını o edebi üslubuyla bizimle paylaştı. Bakalım beğenmiş mi?

--------

Vichy Capital de Soleil SPF 50 + Cilt Bakım Seti

Fırsat sitelerinin birinde dolaşırken rastgeldiğim bu seti alırken başta tereddütlerim vardı. Aslında ihtiyacım olan şey güneş koruyucu kremdi, ancak kampanya bana cazip geldi ve neredeyse tek bir güneş koruyucusuna vereceğim paraya bir cilt bakım seti aldım.


  
Set şu ürünlerden oluşmakta,

•    Vichy Capital de Soleil SPF 50
•    Vichy Aqualia Thermal Light Nemlendirici 15 ml
•    Vichy Purete Thermale Temizleyici Köpük 50 ml
•    Vichy Termal Suyu 50 ml.


- Vichy Capital de Soleil 50 faktörlü güneş koruyucu krem zaten setin esas elemanı. Diğerleri hediye olarak geliyor. Bir güneş koruyucusu olarak gayet iyi olduğunu düşünüyorum. Sabahları evden çıkmadan sürüyorum genellikle. Yüzde iz bırakmadığını söyleyebilirim. 50 ml olduğu için çok fazla da sıkmak istemiyorum ama gerçekten güzel bir ürün. Parlaklık ve yağlılık hissi söz konusu değil -ki benim için önemli bir kriterdi bu-. Daha önce Arko güneş koruyucusunu kullanmıştım ve Vichy Capital de Soleil 50’i denediğimde farkı hemen hissettim. Gün içerisinde birkaç kez kullanabileceğiniz bu ürünü rahatlıkla tavsiye edebilirim.



- Vichy Aqualia Thermal Light
Nemlendirici bence setin güneş koruyucudan bile daha önemli bir üyesi, her ne kadar hediye olarak gelse de. 15 ml’lik mink bir cam şişede geliyor nemlendirici krem. Sabahları traş olduktan sonra sürüyorum ve bir erkek tenini bile yumuşatıp nemlendirebilecek kadar etkili olduğunu söyleyebilirim. Şişenin boyu biraz daha büyük olsa el kremi olarak da kullanacağım, o derece yumuşatıyor. Kokusu çok hoş, bitmesin diye gıdım gıdım sürüyorum.

- Vichy Purete Thermal
Temizleyici Köpük de setin en etkili öğelerinden biri. Kadınlar için makyaj temizleyici olarak kullanılabilen bu köpüğü ben bir erkek olarak sabahları Vichy Aqualia Thermal Light Nemlendirici’yi sürmeden önce kullanıyorum, yüzüme hem ferahlık hem de temizlik hissi veriyor. Kokusu da hoş. Üstelik şişesi de çok hoşuma gitti, içerisinde bulunan likit karışım sprey mekanizmasında köpüğe dönüşüyor. 50 ml’lik şişede geldiğinden her sabah bir sıkım kullanılırsa en az 2-3 ay gideceğini tahmin ediyorum.

- Vichy Termal
Suyu adından da anlaşılabileceği gibi saf termal suyu. Ferahlatıcı bir etkisi olduğunu okumuştum bu seti almadan önce, gerçekten de elinize bir miktar suyu sıkıp yüzünüze yaydığınızda serinlediğinizi hissediyorsunuz. Diğer ürünlerden farklı olarak bunu günün her saatinde kullanabileceğinizi düşünüyorum. Cildi ferahlatan, temizleyen bu ürünü yukarıda saydığım nemlendirici ve köpükten önce de uygulayabilirsiniz.



Sonuç olarak bu yaşıma – 26- dek kozmetik konusunda -haliyle- pek bir merakı olmayan bir erkek olarak sevgili arkadaşım İrem’in de gazıyla aldığım bu setten oldukça memnunum. Fiyat/performans oranı açısından gayet makul düzeyde olduğunu belirtmeliyim, fırsat sitelerinde şu an gayet uygun fiyatlara satılmakta. Yazın en sıcak günlerini yaşadığımız şu günlerde hem güneş koruyucu ihtiyacını ortadan kaldıran hem de cildin normal ihtiyaç duyduğu bakımı bir arada sunan bu seti cinsiyet farketmeden herkese gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim :)
 

ONUR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis