20 Mayıs 2013 Pazartesi

Bitti de Gitti! #3

Makyaj ürünü bitiremesem de cilt ve saç ürünleri bitirebiliyorum. Bitmiş ürünleri koyduğum poşet kalabalıklaşınca yazısını yazmaya karar verdim.


- Doa Kozmetik Yağlı Saçlar için Sülfatsız Şampuan: Çok memnunum, erkek arkadaşım da bundan kullanıyor, o daha da memnun. 3 kutu daha aldık, yazısı blog'da olacak ;)
- Otacı Bitki Özlü Şampuan - Isırgan: Otacı'dan ilk şampuanım, çok memnun kaldım. Diğer çeşitlerini de deneyeceğim.
- Taft Mega Güçlü Saç Spreyi: Hacim vermesi çok iyi, daha iyisini görmedim desem yalan olmaz :)
- L'oreal Elseve Hacim Veren Şampuan + Saç Kremi: Yeterince hacim vermiyordu, pek memnun kalmadım.
- Doa Kozmetik Keratinli Saç Bakım Maskesi: Doa Kozmetik yazımda bahsetmiştim. Çok çok seviyorum, yedeği var ;)
- Doa Kozmetik Hindistan Cevizi Yağı: Şu sıralar kendisini The Body Shop hindistan cevizi yağı ile aldatmaktayım, o bitince buna geri döneceğim. Bundan da bahsetmiştim.
- Perlodent Hassas Dişler için Diş Macunu: Normalde hassas dişler için üretilen diş macunları diğerlerinin 2 katı fiyatına satılıyor ama bunu Rossmann'dan 3-4 liraya almıştım, diğerleriyle aynı fiyattaydı. Öko-test'ten "sehr gut" derecesiyle geçmiş, başarılı bir ürün.
- Watsons Burun Bantları: Koli bandından hallice, sevmiyorum. Gerçi sevmememe rağmen dördüncü ya da beşinci alışım bunları :)
- Korres Yağlı Ciltler için Yüz Temizleme Jeli: Çok çok seviyorum, bittiğinde kahroldum! Yazısını da yazmıştım. Yazın çıkacağım Yunanistan ziyaretinde stok yapacağım.
- Fresh Juice Duş Jeli: Yurt dışından almıştım. Kokusu çok güzeldi.
- Krasnaya Liniya İntim Jel: Bunu da yukarıdaki duş jeliyle birlikte Azerbaycan'dan almıştım. Tam 1 sene gitti, böyle bereketli ürün görmedim :)

Bir sonraki "Bitti de Gitti" yazımda makyaj malzemeleri de olacak, dibi görünen ürünlere abanmaya devam! :)

7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. yok ya, o kadar çok kozmetik/bakım ürünüm var ki, yenilere hiçbir zaman yer açılmıyor :)

      Sil
  2. Blogunu severek takip ediyorum çok güzel:* zuhalvarol.com ben de beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. Gelsin yeniler o zaman :) Bende de hindistan cevizi yağı var henüz nasıl kullanacağımı keşfedememiştim, yazını okuyorum hemen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis