7 Kasım 2012 Çarşamba

MAC Cosmetics sonunda Bursa'da!!!

Aslında yeni açılmıyor, neredeyse 1 ay olacak ama ben yeni gidebiliyorum. Küçücük şehirlerde bile 2'şer 2'şer açılan Gratis Bursa'da yok ama yalnızca birkaç şehirde olan MAC Bursa'ya açıldı. Bu vesileyle Gratis yöneticilerine bilmem kaçıncı sitemimi de sunmuş oluyorum :P Neyse...

Bursa'daki MAC mağazası şehrin en merkezi yerindeki AVM olan Zafer Plaza'ya açıldı. Üstün çözünürlüklü telefonumla mağazayı fotoğraflamaya çalıştım, buyrunuz:

  
İçeriye şööyle bi göz atma fırsatı buldum, çalışanları yardımcı tiplere benziyor. Elimdeki ürünleri çabucak bitirip kendimi buraya atmak için sabırsızlanıyorum!!


11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Onu allcosmeticswholesale'dan sipariş edip yurtdışındaki arkadaşımın evine yolladım bile. Gelirken getireceğim artık :) Ama göz makyajı bazı ve stuido fix beni bekler :)

      Sil
  2. mac'in rujları gibisi yok.Herkesin gözü aydın :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe, evet. ilk fırsatta craving'e sahip olmak istiyorum hatta :)

      Sil
  3. merhaba ben sakıncası yoksa birşey sormak istiyorum. bende bursada oturuyorum zafer plazanın aşağısında oraya sık sık gidiyorum mac'tanda alışveriş yaptım. acaba sen nerde oturuyosun merak ettim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de görükle'de oturuyorum :) çok uzak kalıyor bana heykel tarafı ya... başka bir bursalı gördüğüme sevindim bu arada :))

      Sil
    2. bende bursadayım :) ne güzel oldu bursa da blogger görmek :D

      Sil
  4. MAC ten daha çook şehire mağaza istiyoruz:)

    YanıtlaSil
  5. mağazaya hiç gitmedim acaba gidenler an itibariyle mac ürün fiyatlarının online satış fiyatlarından pahalı mı yoksa ucuz mu olduğunu yazabilirler mi

    YanıtlaSil
  6. canım sende bursadaymışsın bu yazıyı okuyunca farkettim çokta sevindim :) mac benimde ilk geldiği zaman aaa hadi canım ayyy makyaj yapsam kesin giderdim mağazaya şuna baksana koca MAC bursaya mağaza açmış diye tepki verdiğim mağazaydı kiii sevdiceğime düğün seti makyaj malzemelerimi buradan istiyorum bak falan diye gösterdim garip ne bilsin fiyatları :) geçen gün makyaj eğitimi aldığımda beni kapıda beklerken fiyatlara göz atmış adam bembeyaz olmuştu :) kıyamadığım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis