24 Nisan 2014 Perşembe

Blog Satışımda Güncelleme!

Selamlar herkese!

Bildiğiniz gibi ABD seyahatim sırasında aldığım ürünleri satış blog'um olan http://hepsiamerikadan.blogspot.com.tr/'den satıyorum.
Kozmetik ürünlerinden sonra kıyafet, çanta, ayakkabı, güneş gözlüğü gibi ürünleri de ekledim.
Eklemediğim sadece 1-2 Tommy Hilfiger tişört, kapüşonlu GAP sweatshirt ve 2 adet Guess elbise kaldı. Evdeki ışığın fotoğraflamak için elverişsiz olmasından dolayı ileriki zamanlarda ekleyeceğim onları da.



Yine ABD seayhatim sırasında satılan aldığım ama bavula sığmadığı için mayısta arkadaşımın getireceği Nike ve Converse ürünlerini de anca haziranda ekleyebileceğim.

- Sıkça soruldu, ben de PTT ile konuştum. Kapıda ödeme mümkün, 100 tl'ye kadar olan ödemelerde 5 lira fazladan komisyon ödüyorsunuz, o kadar.
- 100 tl üzeri ürünlerde kargo bana ait.
- 1 günden fazla ayırma yapmıyorum.
- Ürünlerin hepsi orijinal, sıfır ve etiketleri üzerindedir.
- Toplu alımlarda, ürün miktarına bağlı olarak fiyatta ufak bi indirim yapıyorum. 
- İsterseniz Ankara içi elden teslim edebilir ya da yaşadığınız şehre kargoyalabilirim.

Kalabalık etmemek için satış blog'uma yeni eklediğim ürünleri blog'umda ya da instagram'da çok paylaşmıyorum, siz http://hepsiamerikadan.blogspot.com.tr/ adresinden kontrol edebilirsiniz ;)

İletişim için: akmayangozkalemi@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis