27 Nisan 2013 Cumartesi

Seyahat Kozmetik Çantam / Uçağa El Bagajı Alacaklar İçin Öneriler

Bu gece 1 hafta sürecek Avrupa yolculuğuna çıkıyorum. Avrupa'ya Pegasus'la uçacağım ama Avrupa içi low-cost yani az maliyetli havayollarıyla uçacağım için sırt çantamı yanıma alacağım. Bu tür havayolu şirketlerinde biletler çok ucuz oluyor ama uçağa bagaj vermek paralı olduğu için herkes yanına alıyor çantasını. Uçağa 100 ml üzeri sıvı sokmak yasak, biliyorsunuz. Dolayısıyla, kontrollerde sıvı eşyalarızın çöpe atılmasını istemiyorsanız, 100 ml'den aşağı sıvılarınızı yanınıza alıyorsunuz :) 
Uçağa sokacağınız sıvılar toplamda 1 lt olacak, her biri 100 ml'den fazla olmayacak.
Ben yılların sırt çantalı gezgini olduğum için bu konuda uzmanlaştım sayılır :) Şimdi size kozmetik çantamı göstereyim;

- Daha bugün gelen RT expert face fırça :)
- Benefit - Dandelion allık. Hem favori allığım hem de kendi fırçası olduğu için yolculuklarımda bunu tercih ediyorum.
- M.A.C - Blacktrack jel eyeliner.
- Golden Rose maskara. Şu sıralar favorim.
- M.A.C ve Alterra göz kalemlerim. Akmaz, bulaşmaz. Yolcuklar için vazgeçilmez :)
- No7 Ruj, 25 numara - Parlatıcı + ruju bir arada çıkarırım diye bunu aldım. Çok güzel, parlak bir ruj.
- Kate Moss no.19 - Çok doğal bir renk diye aldım yanıma.
- Sephora transparan pudra ve IQ powder puff: Tüm gün gezeceğim için makyajımı iyice sabitlemem gerekiyor. 
- Missha BB Cream: Bitmek üzere olduğu için havaalanında el koysalar da içim yanmaz :) Favori cilt ürünüm sanırım, BB Cream'lerin şahı!
- Rimmel beyazlatıcı oje: Baz olarak kullanıyorum. Yanıma oje almadım, zira Kiko Cosmetics'in ojelerini sömüreceğim :)
- Golden Rose ve M.A.C far: Günlük renkler olduğu için attım çantaya. Çok far kullanmıyorum zaten :)
- Rival de Loop Young göz farı bazı: Bu olmadan hiçbir yere çıkmam!!  

- Makyaj pamukları. Makyaj malzemesinden kısarım ama makyaj temizliğinden kısmam! :)
- Divine roll-on. Sıvı bir ürün ama başka roll-on'um yoktu.
- Tester parfümler :)) Tester'ları bitiremediğim için şikayet ediyordum, bunları da bitirmiş olacağım böylece :)
- Babe ve Bioderma yüz temizleme jeli tester'ları
- NOB asetonsuz oje temizleme mendilleri: Bunlar demirbaşım zaten :)
- Yves Rocher nemlendirici krem: Şişesi büyük ama nemlendirici krem tester'ı almak aklıma gelmedi. Dibi göründü zaten, dönüşte şişeyi atarım :)
- Clinique Even Better Eyes ve Korres göz altı kremi tester'ı: Clinique bitmek üzere, ne olur ne olmaz diye Korres tester'ımı da aldım.
- Makeupstyler'ın çekilişinden kazandığım metal kutu: İçine lens kutumu, tek tokalarımı, küpelerimi, kolyemi, kulak çubuklarımı koydum.
- Bioderma Sensibio H2O: Boş BioTrue şişesine koydum, üzerine "D" yazdım ki karıştırmayayım :)
- BioTrue lens solüsyonu: Büyük şişeden küçük şişeye boşalttım.

 VEEE, en son halleri:

Kıyafetlerim, kozmetiklerim, saç düzleştiricim, havlum, DSLR makinem dahil okul çantası boyutunda bir sırt çantasıyla gidiyorum. Kıyafetlerimi nasıl organize ettiğimi merak ediyorsanız dönüşte onu da yazarım.

Çok acele bir yazı oldu, kusura bakmayın. 1 saat sonra İstanbul'a gidip uçağa yetişmem gerekiyor.
1 hafta sonra görüşmek üzere! :)

7 yorum:

  1. bende lens almayı düşünüyorum numaralı. acuve diye bi marka varmış ama siz hangisini tavsiye edersiniz ve hangi solüsyonu?tşk ederim şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acuvue iyi, ben de kullanıyorum. Purevision HD2'yi kesinlikle tavsiye etmiyorum.
      Solüsyon olarak da BioTrue'yu çok beğeniyorum, fiyatları diğerlerine göre azıcık fazla ama değer ;)

      Sil
  2. İyi gezmeler bol bol eğlenceler alışverişler canım :))) Ayrıca az ve öz parçalar seçmişsin ne güzel :)

    YanıtlaSil
  3. iyi yolculuklar tatlm! içine sinsin tatilin:)
    bir gezi yazısı da bekleriz ardından!
    aynen ben de yılda en az 3-4 kez yurtdışına çıktığımdan şu sıvı taşıma konusunda uzmanlaştım denebilir:)
    bu arada ben o Damla değilim:P
    koptum:)) bunu senden sonra daha bir kaç kişiden daha duydum, internetten arattım:) hakikaten benziomuşuz:)
    iyi tatiller!

    YanıtlaSil
  4. seyahata gidecek olanlara yol gösterici bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  5. Bu sekilde makyaj cantasinda tasimada sorun olmuyormu.kilitli posette olmasi gerek diye okudum da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle bu şekilde sorun olmuyor. Ancak çook nadir -ki benim hiç başıma gelmedi- kozmetikleri kilitli şeffaf poşete koymalarını istedikleri oluyormuş.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis