23 Nisan 2013 Salı

Diadermine High Tolerance Makyaj Temizleme Jeli

Diadermine'in daha önce bir makyaj temizleyicisini daha kullanmıştım, 1 sene falan dayanmıştı :) O bitince yeni çıkan "High Tolerance" serisinden bu jeli aldım. 

Diadermine'in bu serisinde ultra nemlendirici gündüz kremi, yoğun besleyici gece kremi, yaşlanma karşıtı gündüz kremi ve bu gördüğünüz makyaj temizleme jeli bulunuyor. İçeriklerinde paraben, silikon ve parfüm bulunmuyor.

Pompalı şişesi büyük kolaylık sağlıyor. Yüz makyajımı gayet iyi temizliyor. Olur da makyaj kalıntısı kalırsa diye, ardından suyla ya da yüz temizleme jeliyle üzerinden geçiyorum hafifçe. Temizlerken azıcık bir yanma hissi oluyor ama hemen geçiyor.


Bu jeli Watsons'ın kadınlar günü indiriminden 7 liraya almıştım. Normal fiyatı 12-13 lira civarı.  
Şimdilik oldukça memnunum, bir daha alabileceğim bir ürün.

5 yorum:

  1. Bende bu jeli kadınlar gününde almıştım ama hiç memnun kalmadım şimdi fırça temizleyici olarak kullanıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. bende bu serinin gece kremini aldım,yeni kullanmaya başladım bakalım. içeriğinde paraben parfüm falan yok diye aldım bende.

    YanıtlaSil
  3. iyi mi? bu jel kesinlikle temizlemiyor. Sürtüyorum sürtüyorum çıkarmıyor. Cildime zarar vericek artık diye bıraktım kullanmayı. fırçalarımı temizliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben pamuğa 2 kez sıkıyorum, pamuğu cildimde hafif bir gezdirsem bile çıkarıyor fondöteni, allığı. çok şaşırdım gerçekten...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis