2 Şubat 2013 Cumartesi

Yurt Dışındaki Türk Markaları - Flormar Atina Mağazası

Bu yazı dizisini başlatmak yeni aklıma geliyor ne yazık ki. Gittiğim ülkelerde Türk markalarını, özellikle de Türk kozmetik markalarını görünce çok mutlu oluyorum. Flormar, en sık gördüğüm Türk markası.

Yunanistan'dan yeni döndüm ve gözlemlerimi sizinle hemen paylaşayım dedim. Flormar, Yunanistan'ın birçok yerinde satılıyor, ben size Atina'nın en merkezi alışveriş bölgesinde (Monastiraki), tam da metro istasyonunun yanındaki mağazasından bahsedeceğim.

2 sene önce Atina'ya gittiğimde yoktu bu mağaza, yeni açılmış sanırım. Zira hatırlamamam düşük bir ihtimal :)

Yunanistan'da mağazaların çoğu hava kararınca kararıyor ama Flormar mağazası 8'de bile açık. İçeride mua'lar çalışıyor, profesyonel bir hava hakim. 

Fiyatlar biraz tuzlu- Türkiye'nin 2.5 katı. Mesela Türkiye'de 5 liraya satılan ürün, Yunanistan'da 5 euro. Yunanistan seviyesine göre yüksek biraz. Ancak, ekonomik krize rağmen mağaza doluydu. 

Müşteri olmayan kısımların fotoğraflarını çektim gizlice. 

 Yan tarafta azıcık görünen bina Monastiraki metro istasyonu. Şehrin en merkezi 2-3 noktasından biri.

Flormar Atina mağazasının güzelliği, içeride istediğiniz gibi dolaşmanıza rağmen, peşinize takılan çalışanların olmaması. (Gerçi satıcıların bu tutumunu Türkiye'deki kadar hiçbir ülkede görmedim)

Mağaza boşken, mağazanın içinden yakalayabildiğimiz manzara.

Hemen kapının yanında, makyaj uygulamaları için bir bölüm bulunuyor. Fotoğraf biraz "yarım" ama anca bu kadar çekebildim :)


 En ucuz ojeler 2.95 euro.

 Fotoğrafta çok net görünmüyor ama Duo Chrome ojeler 4.50 euro.

 Flormar'ın meşhur fondöten fırçası 17.50 euro. Türkiye'de 17 liraya satılıyor.

Bunlar da yeni koleksiyondan farlar. Türkiye'de çok daha uygun fiyata bulacağımı bildiğim halde alasım geldi. Özellikle üstteki kırmızıya bayıldım :)


Yarın yine yurt dışına çıkıyorum. Oralarda da Türk markaları görürsem sizlerle paylaşacağım. Keşke şimdiye kadar yapsaymışım ama çok geç. Önümüzdeki gezilere bakacağız:)

 
Son olarak, yurtdışında olacağım 1 haftalık süre boyunca blog'umla çok ilgilenemeyebilirim. Yorumum neden yayınlanmadı, mim'imi neden yapmadı demeyin :P
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis