18 Şubat 2013 Pazartesi

NYC Qucik Dry Oje - 298 High Line Green

NYC ojeler Watsons'lara gelmiş! Bu oje 3-4 liraydı, hemen kaptım tabii ki.

High Line Green çok tatlı ve sıcak bir yeşil. Oje tek sürüşte rengini veriyor ve birkaç gün bozulmadan durabiliyor. Fırçası da kalın. Bir ojeden beklenebilecek her şey mevcut yani :)

Bu ojeleri sevmemim bir diğer nedeni de, hızlı kuruyan serinin üzerinde "In a New York Color Minute" yazmasıyla, bana en sevdiğim Eagles şarkılarından biri olan "New York Minute"ı hatırlatması :) 
Ojenin rengi Ikea'nın saklama kaplarının rengine çok yakın, onu da göstereyim dedim :))

8 yorum:

  1. bende aldım bu ojelerden,fırçaları bana ince geldi ama sürümü kolay :)kuruma hızına bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, gördüm blog'unda. diğer renkleri de çok güzelmiş yaa :)

      Sil
  2. Bir ojesever gördüm sanırım burada :)
    Blogumda ojeseverler için bir etkinlik düzenledim eğer ojelerinle birlikte katılmak istersen
    http://oceciklerim.blogspot.com/2013/02/oce-etkinligine-kimler-katlyooor.html
    uğraman yeterli, ojelerimiz arkadaş olabilir^^ :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa, çok güzelmiş. kırmızı oje sevmiyorum ama bakayım arkadaştan bulabilirsem ben de katılayım :))

      Sil
  3. Ojenin rengi çok tatlı yalnız bayıldımmm. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. bu renkler de güzel ama french kırmızı ve pembe tonları daha çok tercihim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kırmızı tonları hiç süremiyorum ya. cart ve acayip bi renk olacak benim ojelerim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis