6 Aralık 2012 Perşembe

Lancôme Bi-Facil Göz Makyajı Temizleyicisi

Lancôme'un ürünlerine karşı bir önyargım var. Bendeki hiçbir ürününden "tam olarak" memnun olmamamdan da kaynaklanabilir bu. O kadar para vermeye değen ürünlerine henüz rastlamadım. Ancak bu ürün fiyatıyla olmasa da kalitesiyle beni şaşırttı.

Bendeki ürünün boyu tester'dan hallice, 50 ml. Bir alışverişim sırasında indirimde olduğunu görüp bunu da almıştım, yoksa alma niyetim yoktu. 

Ürün 2 fazlı. Bioderma Sensibio H2O ile benzer kalitede ama Bioderma bundan çok daha ekonomik. 
Lancôme Bi-Facil 125 ml. = 76 lira
Bioderma Sensibio H2O 500 ml + 500 ml = 60 lira

Üstelik Bioderma -bence- daha iyi bir temizleyici, zira Lancôme eyeliner'ı Bioderma kadar kolay çıkarmıyor.

Bendeki 50 ml'lik 10 kere anca dayandı, fotoğrafta da gördüğünüz gibi bitmek üzereydi.


Orijinal boyunu bilmiyorum ama bendeki boyunun kapağı bastırılarak açılıyor, ilaç kilidi gibi. Hiç pratik değil.

Göz makyajını, hatta maskarayı bile kolayca çıkarıyor. Yağlı bir his de bırakmıyor. Farı, pamuk göz kapağına değer değmez çıkartıyor ama eyeliner'ı çıkarmak için az biraz daha uğraşmanız gerekiyor

Fiyatı çok ucuzlamazsa bir daha alacağımı zannetmiyorum. 

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis