12 Aralık 2012 Çarşamba

Dore Çoraplarım!

Herkese merhaba! :)

Bugün, daha önce şu yazımda kısaca bahsettiğim Dore Çorap'ın birkaç ürününü daha detaylı tanıtacağım.

Favorimden başlayayım; dantelli tayt. Birkaç sene önce dantelli tayt almaya niyetlenmiştim. Aldığım tayt bedenime uygundu ama bileklerim ince olmasına rağmen, dantel kısmı lastikli olmadığı için bileklerimden geçmemişti, hiç giyilmeden kaldı öylece. O yüzden dantelli taytlardan kaçtım bu zamana kadar :) 
Dore Çorap'ın dantelli taytları böyle değil neyse ki. Dantel kısmı lastikli, dolayısıyla rahatça giyebiliyorsunuz. Çok rahat ve yumuşacık bir tayt, kumaşına bayıldım. Bir an önce havaların ısınması ve taytı giymek için gün sayıyorum :)



Dantelli file çorap; jartiyer çorabı. Bunu da çok merak ediyordum. Çorabı ilk gördüğümde kesin dizlerimin üstünde kalacak, çok kısa dedim, ama yanıldım. Çorap standart beden ve ben 1.80 boyunda olmama rağmen hiç kısa gelmedi bana, boyu tam geldi hatta. İçindeki silikonlar sayesinde bacağı tutuyor, çorap düşmüyor. bunun da kenarları dantelli. Gerçekten çok kaliteli bir ürün, file olmayan siyahından da en kısa zamanda edineceğim.


İç taraftaki silikonlar sayesinde bacağa cuk diye oturuyor :)



Desenli diz altı çorapları:
Hayal ve Puantiyeli
Hayal, yumuşacık bir çorap. Gerçi denediğim Dore Çorap'ların hepsi yumuşacık. Diz altı çoraplar benim bacağımı kaşındırabiliyor ama bu çorap gün içinde hiç rahatsızlık vermedi.

Puantiyeli diz altı çorap da fotoğrafta gördüğünüz gibi. Bence tek olumsuz yanı, burun kısmının desenli değil de, kalın olması. Ama bu da bütün markalarda böyle zaten...


Sırada ten çoraplar var. Fotoğraftakiler Ten ve Sahra modelleri. Sahra renginden daha önce bahsetmiştim, içinde beyaz pırıltılar olan, yine yumuşacık bir çorap. Geçenlerde art arda 4 gün giyme fırsatım oldu, bir kaçma veya sökülme olmadı.

Ten rengi de, bildiğimiz klasik ten çorap. Bu çorapların tek olumsuz yanı, beden tablosuyla ürünlerin uyumsuzluğu bence. Boyuma ve kiloma uygun modeli almama rağmen, ağı oturmuyor. Bu da rahatsız bir duygu veriyor ister istemez. Beden tablosu gözden geçirilirse süper olur.

 Karşılaştırma yapabilmeniz için iki rengi yan yana koydum. Gördüğünüz gibi sahra rengi, tenden biraz daha açık. O açık renk de sahranın beyaz ışıltılar içermesinden geliyor.


Ben bu yazıyı hazırlarken, Dore Çorap'ın yeni basın bülteni geldi, oradan da dikkatimi çeken yeni çorap modellerini paylaşayım. Hepsini koyamadım ama seçtiklerim çok güzel değil mi? :)


"Dore Çorap’tan 50 TL ve üzerine yüzde 10 indirim ve kargo fırsatı
Dore Çorap, yılbaşında moda rüzgarları estirmek isteyenler için bir kampanya hazırladı. ‘Benim Yılım Benim Tarzım’ isimli kampanya ile içinizdeki moda ikonuna seslenen Dore Çorap, özel indirimler sunuyor. 14 - 31 Aralık 2012 tarihleri arasında geçerli olacak kampanyada, www.dorecorap.com’dan alışveriş yapanlar 50 TL ve üzeri alışverişlerinde yüzde 10 indirim fırsatı yakalıyor. Üstelik 25 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz… Dore Çorap’ın ‘Benim Yılım Benim Tarzım’ kampanyası ile yeni yılı yenilenen tarzınızla selamlayın" demiş basın bülteninde, bilginize ;)

Son olarak da, bu ürünleri bana yollayan Dore Çorap'a ve Emel Hanım'a çok teşekkür ediyorum... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis