30 Mayıs 2016 Pazartesi

Skincode Purifying Cleansing Gel / Yüz Yıkama Jeli

Tekrardan selamlar!

Skincode'un daha önce hiçbir ürününü kullanmamıştım. Sülfatsız yüz yıkama jeli arayışlarımda Skincode Purifying Cleansing Gel'e denk geldim ve denemeye karar verdim. 



Yapısı çok ince ve akışkan, dolayısıyla ürün çok uzun süre gitmeyebilir. Çok hafif, kolonyamsı, hoş bir kokusu var. Cildi güzel temizliyor, arındırıyor. İçeriği de muadillerine kıyasla oldukça temiz.

Tek kötü yanı fiyatının biraz yüksek olması. Hep kullanmak isteyebileceğim bir ürün ama 125 ml ürün 50 küsur tl. 

(Daha) temiz içerikli ürün arayışında olanlara tavsiye ederim :)

3 yorum:

  1. denemek için beklettiklerimden biri ✌️ Beğendiğim birçok skincode ürünü olunca bundan da umutluyum. İndirimdeyken cazip fiyatlara alınabilir aslında 😅☺️

    YanıtlaSil
  2. Ben de kullanıyorum bu ara memnun kaldım cildimi güzel temizliyor

    YanıtlaSil
  3. bu ürünü kardeşime önerebilirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis