2 Kasım 2014 Pazar

FaceDermo Çekilişinin Kazananı!

FaceDermo ile ortaklaşa düzenlediğimiz, birkaç gün süren sürpriz çekiliş dün sona erdi. Katılanları tek tek kontrol ettim ve bir çekiliş klasiği olarak random.org'a girdim. 


Veee La Roche-Posay Effaclar Jel ve Babe Aloe Jeli kazanan 23 numarayla Nazan İmzalı oldu! Tebrikler!

Kendisine en kısa zamanda mail atıyor ve adresini istiyorum.

FaceDermo'nun indirimli fiyatlarına ve geniş ürün yelpazesine göz atmak isterseniz buradan buyrunuz ;)

Bir sonraki çekilişte görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. Blog dünyasında yeni olduğumdan bu çekilişi kaçırdım yenisini sabırsızlıkla bekliyor olacağım :)

    Bu arada blogunu takibe aldım.

    Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni 5 günlük bir blog...

    http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis