25 Şubat 2014 Salı

Braun Satin Hair 7 - Boyalı Saçlar İçin Seri


Eskiden benim için saç düzleştiricisinin/saç kurutma makinesinin veya maşanın markasının önemi yoktu. Hangisi uygun fiyatlıysa onu alır, performans farklarına dikkat etmezdim- ta ki eski bir tanıdığımın bana Braun Satin Hair 7 serisinin saç düzleştiricisini hediye etmesine kadar... Aynı işlevdeki cihazların arasındaki farkı bu düzleştiriciyi kullanırken anladım ve kısa sürede serinin diğer ürünlerini de aldım.
Öncelikle belirteyim, her ne kadar bu ürünler boyalı saçlar için özel olarak tasarlanmışsa da, saç türünüz ne olursa olsun rahatça kullabilirsiniz.
Vaatleri arasında,
- Saç rengini korumak,
- Saçlarınızın kırılmasını önlemek,
- Saçlarınızın nemini korumak,
- Saçlarınızın elektriklenmesini önlemek var.

Bu seri saç kurutma makinesi, düzleştirici, maşa ve saç fırçasından (fırça bu sete dahil sayılmaz pek) oluşuyor. Fırça hariç hepsi bende var. En sevdiğim ürünle başlayayım:
 
 
Açıkçası eskiden saç kurutma alışkanlığım yoktu. Braun'un bu saç kurutma makinesine kadar markalar arasındaki farkı da bilmezdim. Yurt dışındayen, sırt çantamla gezdiğim için bu kocaman kurutucuyu yanıma alamadım ve orada hostel'lerin, arkadaşlarımın dandik kurutma makineleriyle saçlarımı kurutmak zorunda kaldım. Hatırlarsanız Brezilya'da Brezilya fönü yaptırmıştım. Türkiye'ye dönmeden önce saçlarım ilk düzlüğünü kaybetti, dedim herhalde fönün etkisi geçti. Daha sonra Türkiye'ye dönüp biricik Braun'uma kavuşup, bir süre saçlarımı onunla kurutunca, saçlarım eski düzlüğünü yakaladı. İddia ettikleri "iyonik teknoloji"nin var olduğuna inanıyorum :)

Saç kurutma makinesinin yanında 3 adet de başlık geliyor. Bir ara saçlarımı dalgalı yapmak için vigo'sunu kullanıyordum ancak şu sıralar normal başlığı kullanıyorum. Çiçek şeklinde olan ise saç rengini koruyucu başlıkmış.

3 sıcaklık, 2 hava akımı ayarı ve bir de ekstra soğuk üfleme düğmesi var.

Keşke bu kadar büyük olmasa da her yere yanımda taşıyabilsem. Bayılarak kullanıyorum!

NOT: Saç kurutma makinenizin daha uzun ömürlü olmasını istiyorsanız saçlarınızı kuruttuktan sonra, makineyi bir süre de soğuk çalıştırıp, makine soğuduktan sonra fişten çekin.


Gelelim saç düzleştiricisine... 
Saç düzleştiricilerinin performanslarını önceden pek ayırt edemezdim, bunun sayesinde farkı anlamaya başladım :) Bu düzleştiriciyi hangi arkadaşım kullandıysa hayran kaldı, hatta saçlarımı düzleştirmekle görevlendirdiğim (:P) erkek arkadaşlarım bile makinenin ne kadar kaliteli olduğundan bahsedip durdular.

Makinede, saç kalınlığınıza göre ayar kısmı var. Ben 6 tiki geçmiyorum. Saçlarınızı düzleştirirken buhar sesi (bu da ne demekse) geliyor. En başlarda işkillenmiştim ama normalmiş. 
Bu düzleştiricinin tek eksiği, taraklı olmaması. Zannedersem taraklı modeller çok markada yok, ancak bu kadar iyi bir makinede tarak da olsa süper olurmuş.

Kablosunun çok kalın olması pratiklik sağlamıyor, evde kullanabiliyorum sadece.


Ailenin son üyesi de saç maşası. 
Uzun ve gür saçlarım olduğu ve hiçbir zaman saçlarımı yapmak için vaktim olmadığı için, zamandan tasarruf amaçlı olarak bu 32 mm'lik kalın maşayı tercih ettim :)
Daha önceki maşalarımda, yaptığım bukleler evden çıkana kadar bozulurken, bununla tüm gün dayanıyor. Saçlarımı elektriklendirmemesi de sevdiğim özelliklerinden. İnce maşaların yüzüne bakmıyorum pek.

Ben bu seriyi bayağı severek kullanıyorum, sizin favorilerinizi de duymak isterim :)

3 yorum:

  1. Hepsi oldukça kullanışlı ürünlere benziyor benim de saç kurutma alışkanlığım olmamasına rağmen bunu denemek isterim. http://bellemelange.net/blog/

    YanıtlaSil
  2. Bende de var bu düzleştiriciden hiç memnun değilim ama tam bir fiyasko oldu benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende bana al diye ısrar ettiler ama hc memnun degilim kımse almasın cok yavas duzlestiriyor

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis