6 Ağustos 2013 Salı

Otacı 10 Bitkili Şampuan & Saç Kremi

Herkese merhaba!

Şu sıralar favori şampuanım Otacı. Her çeşidini sırayla deneyip bana en uygun olanını bulmaya çalışıyorum. Otacı'nin 10 Bitkili serisi de, en çok övülen şampuan ve saç kremlerinden.


İçinde adaçayı, nane, biberiye, melisa, mersin, sığla, kekik, ardıç, papatya ve lavanta özleri bulunuyor. 
Şampuan bitki kokuyor, beni rahatsız etmedi. 

Ancak, saçlarımı çok fazla döktü bu şampuan. Otacı'nın daha önce ısırganlı şampuanını kullanmıştım, böyle bir sorun yoktu ama 10 bitkiye geçer geçmez, avuç avuç dökülür oldu saçlarım. Bu şampuandan sonra yine Otacı'nın zeytinyağlı defne şampuanına geçtim, saç dökülmem azaldı.

 Şampuanın içeriği bu şekilde.

10 Bitkili saç kremi için söyleyeceğim tek şey, muhteşem olduğudur sanırım. Saçlarımı yumuşacık yapıyor, besliyor. Daha ilk yıkamadan favori saç kremlerim arasına girdi.
 Saç kreminin içeriği.


Hazır fırsat bulmuşken Otacı yetkililerine bir şikayetimi bildireyim. Bu kadar muhteşem şampuanlarınız var ama bulamıyoruz! Öyle ki, bu şampuanı seven arkadaşlarımla "Şu köşedeki markete Otacı gelmiş, koşuuun!" diye haberleşiyoruz, Otacı şampuanları resmen karaborsa. 
Geçenlerde küçük bir ilçeye tatile gittim. Otacı şampuanım bittiği için yanımda şampuanım yoktu, oradan alırım diye düşünmüştüm. Annemle ilçenin büttttüüüün marketlerine ve kozmetikçilerine girdik, hiçbirinde yoktu Otacı şampuanı. O kadar çok yer gezdik ki, artım annem bile mağazaya ilk girdiğimizde direkt "Otacı şampuan var mı?" diye soruyordu. Nitekim, bulamayınca bebe şampuanı aldım mecburen- zira sülfatlı, silikonlu şampuanları kullanmamaya çalışıyorum.

Evet, Otacı'nın internet sitesinden de alabiliriz ama hem kargo parası vermek istemiyorum hem de şampuanımı bile internetten almak tuhaf geliyor. 
Satış noktaları çoğaltılmalı ve fiyatlar biraz azaltılmalı (sanki). 
 
Şampuan ve saç kremlerinin fiyatları 13-14 lira civarında, biraz pahalı ama tavsiye ederim.

Not: Şu sıralar hayatımın en kötü dönemlerinden birini yaşıyorum, bir süre blog'umla ilgilenemeyeceğim. Birkaç gün sonra yurt dışına çıkıyorum üstelik, internete de giremeyeceğim. Çekilişim devam ediyor. Seyahat dönüşü listeleri hazırlayıp kazananı açıklayacağım. Çok katılım olduğu için uzun sürebilir. Hala katılmadıysanız buradan katılabilirsiniz.

7 yorum:

  1. Otacı şampuanlar hakkında olumlu yorumlar okuyorum son günlerde.Elimdekiler bitince denemek istiyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç bile kalmışsın, hiç vakit kaybetmeden dene derim :)

      Sil
  2. denemeli:) bitkisel icerikli urunleri cok seviyorum
    mutlu bayramlar dilerim:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de daha az zararlı içerik hastasıyım resmen :)

      Sil
  3. ben sampuan ve kremi birlikte 13 tl ye aldim ozdilekten gecen ay. ama pek memnun kalmadim, saclarimin butun hacmi sondu. seyahtte yanimda goturmek icin almistim, seyahat sonunda cope attim :( senin begenmene sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa, hadi ya. bu şampuanlardan memnun kalmayan ilk seni gördüm :/

      Sil
  4. seLaaam :)
    bu arada beNde bursadaN bLog düNyasıNa yeNi katıLmış oLarak
    bi merhaba demek istedim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis