10 Mart 2013 Pazar

L'Occitane - Cherry Blossom

Kiraz kokularını çok sevdiğim için bu parfümü almıştım, 3 senedir de severek kullanıyorum. Kokusu kirazlı soda gibi, oldukça da kalıcı ve farkediliyor. Tam baharlık ve yazlık bir koku.
Notaları: Kiraz, frezya, kuş üzümü.
 
Bu serinin duş jeli, sabunu, katı parfümü ve vücut losyonu var, kendi sitesinden inceleyebilirsiniz.

Şişesi ve kutusu da çok güzel. Bitirebildiğim ilk parfüm olma yolunda, yarısından fazlasını kullandım :)

Ben Strawberry'den çok uygun bir fiyata almıştım zamanında (internet yasağı yokken henüz), Türkiye'de 100 ml'liği 124 liraya, 50 ml'liği ise 79 liraya satılıyor. 
Free Shop'larda da L'Occitane ürünlerini daha uygun fiyata bulabilirsiniz. Her free shop'ta L'Occitane ürünleri satılmıyor ama Atatürk Havalimanı'nda var mesela. Aklınızda bulunsun ;)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis